Followers

Merinduimu selalu...

Rinduimu lagi seperti semalam
Kerinduan padamu tak pernah berkurang
Bebayang cintamu
Selalu muncul dalam hatiku

Semakin aku meneka,semakin aku menangis
Biarpun mengesat air mata yang mengalir
Ingatan dulu asyik muncul dalam fikiran
Buat aku tak henti-henti menangis

Asyik terpaksa terima semua itu,aku dah menyesal
Asyik terpaksa terima semua itu
Aku dah menyesal
Takut kau akan lupakan aku

Cintaimu...aku,aku cinta padamu
Pernah belajar banyak perkataan daripadamu
Tapi aku asyik cakap ayat ini saja
Buat aku menjadi orang bodoh
Asyik menggumam
Maaf,benar ni
Maafkan aku
Kerana cakap lewat
Tapi aku masih sedang tunggumu
Harap kau akan balik pada hari esok

Walaupun dunia kau kecil seperti sarang burung
Aku rasa sempurna dan bahagia
Hanya percaya hari itu
Buat aku menangis

No comments: