Followers

Hari Terindah....

Pada tanggal 14.5.2011 adalah hari yang pa......ling indah!and hari tu jugaklah first time aku mandi hujan...sebenarnya hari tu...kitorang semua datang sekolah agama sebab ada latihan lakonan sempena hari guru...kitorang start berkatih pukul 3.30(patutunya pukul 3 tapi ramai yang datang lambat).and seharusnya latihan tu habis pukul 4 cuz kawan kitorang yang bernama nazhan kene balik rawang pulak!tapi kitorang teruskan jugak latihan tu walaupun nazhan tak ade(jahat tol!!!).tapi masa berlalu...makin ramai yang kene balik sampai akhirnya...tinggal aku,atikah,nisha,syima,husna ngan azri aje...and ditakdirkan...tibe2 ujan...kat luar,Farahin(adik Atikah) sebok mandi hujan.dahlah hujan tengah lebat.pas2 syima pun join farahin mandi hujan.tak lama lepas 2...atikah ngan nisha pulak join diorang.so...tinggal aku,husna ngan azri jerk dalam kelas.aku pun tak biasa mandi ujan...nisha bagi fon nisha kat azri.nisha mintak azri tolong rakamkan lagat diorang.husna pulak...ngah bercakap ngan sape ntah dlm fon 2....aku rase maybe die tengah ckp ngan solehan...maybe jerk...tak tuduh!!!aku pulak...berdiri sebelah azri kat pintu...tengok gelagat diorang.tergelak-gelak aku ngan azri.tanpa diduga...syima ngan atikah tarik aku...habis lencun aku!hish...pas2...diorang pegang aku kuat-kuat.tak kasi aku nak masuk kelas balik...tapi mujur aku dapat lepaskan diri...aku masuk dalam kelas pas2 aku paut pintu 2 kuat2.tapi diorang berjaya gak tarik aku.last2...aku pun join diorang mandi hujan.hahaa...kitorang terlompat-lompat dalam hujan 2.dahlah kat kantin ade orang ramai yang tengok gelagat kitorang.ade sorang pak cik@atok 2...tengok kitorang sampai nak tergolek-golek gelak sbb tgk kitorang.hahaa...

No comments: