Followers

Siapa yang bersalah sebenarnya???

Ya ALLAH!!!ape salah aku???aku dengan syima yang bersalah atau nisha,atikah ngan husna yang bersalah???kenapa husna,nisha ngan atikah tak layan aku ngan syima macam biasa?mungkin nie semua salah aku coz terlalu cemburu...like this...
Ary 2...husna kate "anis,nanti time balik...kita nak jalan sebelah awak tau!"aku just angguk.tapi time balik,die tinggalkan aku...sedeyh tau tak!die tinggalkan aku juz kerana kejar si _____ 2!!!aku cukup tak suke kalau orang buat aku macam 2!!!dah malas nak tunggu,aku baliklah sorang-sorang.on the way nak balik,terserempak ngan atikah.die tanye aku pegi mane but aku tak jawab sebaliknye aku marah-marah.aku kater diorang lupe kawan.exactly...aku tak maksudkan atikah,nisha and syima but aku maksudkan husna...yela...die yang wat aku tertunggu-tunggu macam orang BODOH kat sekolah agama 2!!!bengang sesangat!eeiii!!!pastu time aku nak tukar baju,husna ngan yang laen2 datang.husna kater...die mewakili keempat-empat diorang nak mintak maaf.dalam hati aku,aku terharu sesangat tapi maybe ego aku lebih kuat berbanding perasaan terharu aku 2!nisha kate..."kita tak tau.kita tak terlibat.kita tak tau ape2 pun.kite ingatkan anis dah pegi kedai kak ina"memang aku tak slahkan nisha bahkan aku tak slahkan sesape pun...pastu atikah kater wat pe nak mnx maaf kat aku?patutnye mnx maaf kat ALLAH!memang betol pun.aku setuju 1oo% ngan atikah!tapi tup!tup!esoknye kat sekolah agame...atikah,nisha ngan husna tak layan aku ngan syima!sakitnye aty kitorang berdue tapi kitorang pendam!sabar itu separuh daripada iman!anyway...andai ade silap dan salah...aku mnx maaf sesangat!teramat-amat menyesal kite wat korang sume cam 2!kite menyesal sesangat!tak sepatutnye kite marah2 tapi spatutnye kite tanye kenapa korang tinggalakn kite....kite mnx maaf...korang sudi tak maafkan kite ngan syima nie???x nk lyn kitorang pun takpe tapi at least...maafkanlah kitorang berdue...pling tak pun..maafkan syima...die kawan korang yang dah lame korang kenal!since standard 3 lagy kan???i am so,so very,very sorry....huhuu....

No comments: